Paprocki&Brzozowski kolekcja wiosna/lato 2014

Pisałam Wam ostatnio, że czekam na kolekcję Paprocki&Brzozowski wiosna/lato 2014.
Pokaz gdzie zaprezentowano tę kolekcję odbył się kilka dni temu w Warszawie. Dziś już możemy oglądać zdjęcia.

Sama kolekcja bardzo przypadła mi do gustu. Dominuje kobiecość, sukienki, biel, pastele, nasycony kobalt. Kroje i fasony podkreślające figurę i sylwetkę, eleganckie, do patrzenia i przede wszystkim do noszenia.

Jestem pozytywnie zaskoczona. A poniżej moje typy. Urzekające i seksowne sukienki, spodnie rurki i bluzka na szczęście z zieloną koniczynką;)

Zdjęcia pochodzą ze strony internetowej http://www.paprockibrzozowski.com/














5 komentarze:

  1. Ta ostatnia sukienka jest cudowna ^^ i jeszcze ta bluzka z koniczyną :D

    mam do Ciebie ogromną prośbę.. Mogłabyś kliknąć w link do sheinside na moim blogu? proszę, to dla mnie bardzo ważne :)
    http://adelerys.blogspot.com/2013/11/my-wishlist-of-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, biała suknia jest piękna. Ja bym nie wiedziała co z nią zrobić, ale podziwiać nikt mi nie zabroni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabiutki , słabiuteńki ten pokaz .... prócz białej sukienusi nic więcej mnie nie ujęło.
    Czekam na pokaz single styl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie że ten kolor niebieski będzie w modzie, akurat zaczęłam sobie szyć w tym kolorze kieckę, powinnam się do wiosny wyrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 przedostatnie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń