Mikołajkowa propozycja projektantek Single Styl i Incarico8

Jutro mikołajki... Jako dziecko wyczekiwałam na ten dzień i w sumie do dziś tak też mi zostało.
Miło jest dostawać prezenty te większe i te mniejsze drobiazgi. Najcenniejsze są te maleńkie, prosto z serca od ukochanych osób. Są bardzo cenne i na długo pozostają z nami. 
W tym roku również wyczekuję Mikołaja i ciekawa jestem co tym razem mi przyniesie:) Przecież byłam grzeczna:)

Projektantki z Incarico8 oraz Single Styl proponują stylizację dzięki której każda z nas "może zostać ŚWIETNĄ MIKOŁAJKĄ"
Tym razem mała czerwona i ponadczasowa czerń.

Piszą:

I Ty możesz zostać ŚWIETNĄ MIKOŁAJKĄ!!!
* Biżuteria KOD
Wysmakowana, budząca wszystkie zmysły, wyjątkowo kobieca...Bransoletka z najnowszej kolekcji KOD'u

* Bielizna Incarico8
Biustonosz Negri skonstruowany dla kobiet o dużym biuście model usztywniany cieniutką warstwą gąbki. Dopracowany w każdym szczególe tak aby biustonosz leżał idealnie

* Sukienka Single Styl
Mała, niewinna sukienka...nic bardziej mylnego. Ta sukienka potrafi zdziałać cuda, a to za sprawą gorsetowej góry, zwężanego dołu i pięknego, czerwonego koloru

* Buty KAZAR
Punkowy czółenka doskonałe na wieczorne wyjście i specjalne okazje. Podkreślą charakter każdego stroju

* Torebka KAZAR
Stylowa torebka z lakierowanej skóry



6 komentarze: