Kurtka damska typu Shoftshell

Chciałabym Wam pokazać co możecie kupić w sieci sklepów Biedronka za przystępną cenę.

Tym razem w sklepie dostępne są kurtki typu Softshell dla całej rodziny. 
Dostępne są różne rozmiary dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W dwóch wariantach kolorystycznych, z kapturkiem lub bez kaptura.

Ja już od dawna nosiłam się z zamiarem zakupu takiej kurtki. Będzie idealna na wyjazdy w góry i na wiosenne spacery.
Świetnym rozwiązaniem według mnie jest kaptur. Bardzo lubię kurtki z kapturami dlatego, że nie nosze czapek. Kaptur zawsze i bez problemu zastępuje mi czapkę. 

Kurtka jest starannie wykonana z dbałością o najmniejszy szczegół. Podobają mi się kolory. Od wewnatrz kurtka jest bardzo delikatna i miła w dotyku, aż chce się ją na siebie ubierać. Chyba nie miałam jeszcze tak delikatneg i mięciutkiego ubrania jak warstwa wewnętrzna tej kurtki.
Myślę, ze jest to produkt godny polecenia za przystępną cenę 59,99 zł.

Kilka słów o kurtce:

Kurtka wykonana jest ze specjalnej 3-warstwowej tkaniny typu softshell, stosowanej powszechnie w produkcji odzieży outdoorowej. Warstwa zewnętrzna, którą stanowi zaimpregnowana miękka, a zarazem wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne tkanina, chroni przed deszczem i wilgocią. Warstwa wewnętrzna, wykonana z miłego i delikatnego dla skóry mikropolaru, spełnia funkcję ocieplającą. Obie warstwy sprasowane są z wewnętrzną oddychającą membraną, nie przepuszczającą wiatru i zapobiegającą wychłodzeniu ciała. Produkt posiada Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100, który jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych.    

Kurtka damska dostępna w sieci sklepów Biedronka od 6.03.2014








1 komentarze:

  1. Może to być całkiem rozsądna propozycja. Ja jestem z tych, co muszą zobaczyć "na żywo", podotykać.

    OdpowiedzUsuń