Project RUNWAY - Moda kobiety biznesu

Kolejny już 4 odcinek Project RUNWAY już za nami. Tym razem projektanci mieli za zadanie zaprojektowanie kreacji dla kobiety biznesu. Gościem tego odcinka byla Weronika Pietras, główna projektantka marki SIMPLE. Kreacja osoby, która wygrała odcinek ma być wprowadzona do kolekcji wiosna/lato 2014 marki SIMPLE.

Tym razem mogę zgodzić się z werdyktem jury. Myślę, że tym razem sprawiedliwie oceniono uczestników. 
Maciej w poprzednim odcinku nie popisał się zbytnio jednak w tym odcinku swym projektem wygrał odcinek.
Projekt wpisuje się świetnie w kolekcję SIMPLE. Maciej ma czasem dziwne teksty, ale ogólnie jest skromny i utalentowany. Nie wymądrza się i oby tak dalej...
Zdjęcia pochodzą ze strony Project RUNWAY


Kreacja Natalii jak zwykle mnie zauroczyła. Mimo, że projektantka miała w planie inny projekt uważam, że z zadania wybrnęła świetnie. Jej sukienkę z kolorowym, jedwabnym materiałem chętnie bym kupiła. Jury nie doceniło tego projektu a ja uważam, że jest świetny! Natalia jest utalentowana i trzymam za nią mocno kciuki!


Nie przepadam za osobą Jakuba. Jednak w tym odcinku podoba mi się jego projekt. Poza górą, która kojarzy mi się z kombinezonem nurka. Spódnica jest świetna!


No i na koniec ciasteczko tego programu!!!! Najwspanialsza z kreacji. Piotr pokazał, że jest świetnym projektantem. Chętnie ubrałabym się w tę sukienkę z odpinanym kołnierzem. 
Piotrze mam nadzieję, że będziesz pracował dla SIMPLE:)


A jak Wam się podobał ten odcinek?


3 komentarze:

  1. Podoba mi się biała spódnica i ta z rozcięciem również Rozcięcie czy coś na suwak?).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie raczej te stroje nie w moim guście :-p

    OdpowiedzUsuń