Eleganckie bluzki projektantek z ASP


Kto z Was chodzi na zakupy do Biedronki pewnie już zauważył, że 15.12.2014 dostępne są piękne bluzki zaprojektowane przez studentki łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego.

ASP po raz drugi uczestniczyła w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki” proponując stroje wieczorowe. Zwyciężyły: Klaudia Markiewicz, Agnieszka Kowalczyk i Aurelia Fąfara.
Współpraca z Biedronką zaczęła się przed rokiem i okazała się sukcesem. Sprzedano 23 000 sztuk sukienek i tunik zaprojektowanych w łódzkiej ASP. 
Studentki, które zwyciężyły w konkursie miały już okazję zaprezentować swoje kolekcje na FashionPhilosophy Fashion Week Poland oraz brały udział w branżowych konkursach. 

W ubiegłym roku Biedronka do sprzedaży wprowadziła sukienki wieczorowe, zarówno praktyczne wygodne i eleganckie. Pisałam o nich TUTAJ

W tym roku otrzymałam przesyłkę od Biedronki z dwoma bluzkami opakowaną w eleganckie, czerwone pudełko zamykanie na magnez. 
Bluzki, które otrzymałam to popielata bluzka Agi Kowalczyk i czarna bluzka Aurelii Fąfary.
Bluzki bardzo przypadły mi do gustu, są eleganckie, wygodne, wyjątkowe.
Są wykonane tak, że założę je na nie jedną okazję.
Bluzki dostępne są w sieci sklepów Biedronka od 15.12 w cenie 39,90 zł.


Autorka projektu Aurelia Fąfara 


Autorka mówi: "Swój projekt kieruje do Pań, które chcą poczuć się swobodnie i przede wszystkim wyjątkowo. Jest to bluzka na dowolnie wybraną okazję zaprojektowana  w taki sposób aby wyglądała w niej dobrze każda kobieta niezależnie od sylwetki"

Skład: Przód 95% Wiskoza 5% Elastan Tył 825 Poliester 18% Elastan. Prać  ręcznie

Projekt Pani Aurelii Fąfara jest wyjątkowy! Gdy zobaczyłam tę bluzkę na zdjęciu bardzo przypadła mi do gustu, ale pomyślałam, że na zdjęciu wszystko jest ładne, nie koniecznie w rzeczywistości. 
Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie gdy wyciągnęłam te bluzkę z pudełka. Ona jest piękna! Elegancko uszyta, delikatna, dobrej jakości tkaniny.
Dopasowuje się do ciała, pięknie podkreśla sylwetkę, eksponuje plecy, które dzięki temu krojowi wyglądają bardzo seksownie i uwodzicielsko.
Ja wybrałam rozmiar S, który jest dla mnie idealnie dopasowany.
Cudowna bluzka na wiele okazji, którą mogę polecić każdej Pani.


***

Autorka projektu Aga Kowalczyk 


Autorka mówi: "Udział w konkursie  jest dla mnie nowym doświadczeniem, próbą zmierzenia się ze sztuką projektową i zdobywaniem nowych umiejętności praktycznych Stworzyłam projekty, które z chęcią założą kobiety w każdym wieku"
Skład: 95% Poliester 5% Elastan 

Popielata bluzka Agi Kowalczyk również przypadła mi do gustu. Staranne szycie, idealnie wykrojona pod szyją, niby zakrywa, a przy tym eksponuje nasze atuty.
Również wybrałam rozmiar S, który leży świetnie. Bluzka nie tyko nadaje się na wyjście ale również spokojnie możemy założyć ją pod żakiet.
Świetny krój, uniwersalny styl sprawia że możemy ją nosić do spodni i spódnicy.
Bluzka ma z boku marszczenia, które delikatnie tuszują fałdki na brzuchu.
Jestem bardzo zadowolona.



Pozostałe projekty dostępne w sklepie Biedronka.



Film z  backstage’u sesji zdjęciowej możecie obejrzeć TUTAJ


Jestem ciekawa kto z Was widział lub kupił bluzki?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

About